Zjedz coś zdrowego!
W czasie ciąży mięśnie jelit są słabsze niż zazwyczaj.
Przyczyną jest obniżenie napięcia mięśni, związane ze wzrostem Twojego dziecka oraz zbliżającym się porodem oraz brak witaminy B (głównie kwasu foliowego). Proponujemy:

  • Zrób samodzielnie koktajl zawierający wiele witamin: Wymieszaj jedną łyżkę stołową kremu orzechowego z łyżką jogurtu naturalnego. Dodaj zmiksowane owoce – pół mango, kiwi oraz banan. Powstały mus wymieszaj z sokiem z dwóch pomarańczy.
  • Zaopatrz lodówkę w świeżą, możliwie nie przetworzoną żywność.
  • Chrup świeże warzywa i owoce.
  • Jeśli masz ochotę na coś słodkiego możesz zjeść bakalie.
 

Porada dnia


Idź do fryzjera!
Twoje włosy są piękne jak nigdy dotąd.
Dzieje się tak za sprawą estrogenów. Mniej więcej masz teraz o 10% gęstsze włosy, są one bardziej lśniące, nie przetłuszczają się tak szybko.

Więcej …

Kalkulator ciążowy

Wpisz pierwszy dzien ostatniej miesiączki:
Dzień: Miesiąc: Rok:


Kontakt

Lidia Ruta

ul. Żulińskiego 8

20-706 Lublin

tel. kom. 607 217 417